duminică, 17 februarie 2008

DESPOT I-A TRAS IN TEAPA!

SLAB Evolutiile sarbului de 1,3 milioane de euro nu i-au impresionat pe rapidisti.

Transferat în Giulesti pentru 1.300.000 de euro, Despotovic a avut o prestatie modesta, reusind sa marcheze doar un gol în sapte meciuri.

“Misiunea mea este aproape încheiata. Mi l-am dorit foarte mult pe Ranko, chiar l-am vazut pe câteva DVD-uri si am ramas impresionat de calitatile sale”, spunea, mândru, George Copos în momentul achizitionarii vârfului în vârsta de 25 de ani. Numai ca, dupa doua turnee de pregatire alaturi de alb-visinii, cifrele îl contrazic pe Copos în privinta lui Ranko: un singur gol marcat si prestatii care i-au deceptionat pe conducatorii visiniilor. “Normal ca suntem dezamagiti de Despotovic. Vrem mai mult de la el”, a spus secretarul general al rapidistilor, Cristi Costache, completat de Grigore Sichitiu: “Când atacantii nu marcheaza, nu avem cum sa fim încântati”.

Si fosta glorie alb-visinie, Rica Raducanu, a ramas surprins de evolutia sub asteptari a sârbului. “Cum naiba l-or fi gasit si p-asta? Am auzit ca au mai dat si o caruta de bani pe el. Are vointa, asta e clar, însa eu nu am vazut nimic mai mult la el”, a afirmat “Tamango”. Despotovic a fost folosit de Rednic în toate amicalele, cu exceptia meciului contra celor de la Cracovia, când nu apucase sa se întoarca de la actiunea nationalei Serbiei. Desi a alergat mult, atacantul a avut putine realizari demonstrând ca mai are nevoie de timp pentru a se integra în formatia bucuresteana.

Se insista pe aducerea lui Salou

Mircea Rednic nu e nici el încântat de sârb: “Ma asteptam la mai multe de la el, Despotovic înca nu s-a adaptat, dar are toata sustinerea mea”. Antrenorul cauta sa mai aduca un vârf în Giulesti. “Ne mai trebuie înca un atacant de clasa. Nu mai merge asa”, a precizat “Puriul”, care spera sa ajunga cât mai curând la un acord cu jucatorul lui FC Bruges, Ibrahim Salou.

Era cel mai bun la Novi Sad

Vojvodina Novi Sad a jucat ieri 15 minute într-un amical cu Poli Timisoara, meci întrerupt de viscol, iar antrenorul Ivan Brzic a acceptat sa vorbeasca si despre cei doi fotbalisti transferati în România, la Rapid, respectiv Dinamo. “Despotovic si Pekaric sunt jucatori buni si sunt convins ca se vor impune. Despotovic era poate cel mai important jucator al echipei noastre, dar si Pekaric era o piesa de baza. Ambii sunt fotbalisti capabili sa joace la nivelul Ligii Campionilor si sunt convins ca echipele care i-au transferat s-au întarit prin aducerea lor”.

1 gol a marcat Despotovic pentru Rapid de când s-a transferat, în partida contra angolezilor de la Primero de Agosto.

Cum naiba l-or fi gasit si p-asta? Eu nu am vazut nimic la Despotovic cât timp a intrat si el pe teren.