vineri, 27 martie 2009

Becali: Dacă bătea Dinamo nu mai aveam şanse la Ligă

a finalul partidei dintre Dinamo şi CFR, scor 1-2, patronul stelist Gigi Becali a recunoscut că este liniştit după acest rezultat, acum fiind sigur că Steaua nu va mai rata
poziţia secundă.

„Ambiţia mea era să luăm campionatul şi să nu ajungă CFR-ul direct în grupele Champions League, pentru că ei nu au puncte şi ar fi trebuit să joace tururi preliminarii şi nu prea aveau şanse să se califice, dar acum e târziu”, a recunoscut Gigi Becali

Patronul stelist şi-a continuat şirul declaraţiilor: „Steaua nu mai are cum să piardă locul doi, asta e clar. Eu asta voiam, să ne consolidăm locul în clasament, dar abia acum îmi dau seama că eu sunt mai bucuros de faptul că în seara asta a pierdut Dinamo, decât dacă ar fi pierdut CFR-ul. Aveam emoţii că mă întrece Dinamo, dacă ei băteau în seara asta, nu prea mai aveam şanse să jucăm în Liga Campionilor” a încheiat Becali