vineri, 27 martie 2009

Gigi Becali: Eu am cel mai mare merit că s-a ajuns la 102 milioane de euro la drepturile TV

atronul Stelei, Gigi Becali, a declarat, astăzi, agenţiei Newsin că el a contribuit decisiv pentru ca drepturile TV ale Ligii I să fie achiziţionate pentru o sumă record, deoarece s-a implicat direct înainte ca licitaţia să aibă loc.

"S-a ajuns la vorba mea acum. Când am spus că se va ajunge aici, nimeni nu m-a crezut. Cluburile mici vor avea cea mai mare parte din buget doar din drepturile TV. Eu am cel mai mare merit că s-a ajuns la 102 milioane la drepturile TV, pentru că am ţipat atunci când voiau alţii să facă licitaţii. Nu am lăsat pe nimeni să îşi facă şmecheriile aici", a spus Becali.

Omul de afaceri
a dezvăluit că avocaţii săi au realizat caietul de sarcini, deşi o firmă străină era foarte aproape să se ocupe de acest lucru în schimbul a 10 milioane de euro. "Când am auzit că ăia cer 10 milioane de euro pentru caietul de sarcini, m-am supărat rău şi l-am rupt în faţa lor. Le-am zis 'lasă că îl fac eu'. Mi-am pus eu avocaţii să îl facă ei şi nu a costat decât 40 de mii de euro şi uite ce bun a fost", a explicat conducătorul Stelei.

Consorţiul format din Antena 1 şi RCS&RDS a câştigat astăzi licitaţia pentru drepturile TV pentru următoarele trei sezoane ale Ligii I de fotbal, plătind 102 milioane de euro, cu TVA inclus.