luni, 17 august 2009

PepsiCo anunţă scăderea profitului în al doilea trimestru, din cauza reducerii vânzărilor Gatorade

PepsiCo Inc., al doilea producător de băuturi răcoritoare din lume, a anunţat miercuri scăderea profitului în al doilea trimestru din 2009, cumpărătorii preferând băuturi mai ieftine
în locul mărcii Gatorade, informează Bloomberg.

Exceptând anumite elemente, câştigurile PepsiCo au depăşit estimările analiştilor.

Profitul net a scăzut la 1,66 miliarde dolari, sau 1,06 dolari pe acţiune, faţă de nivelul de 1,7 miliarde dolari, sau 1,05 dolari pe acţiune în perioada similară din 2008, într-o perioadă în care volumul acţiunilor era mai mare, a anunţat PepsiCo, într-un comunicat.

Veniturile au scăzut cu 3,2%, la 10,6 miliarde dolari.

Vănzările Gatorade "scad în continuare", a precizat compania.